kleine banner 5-11 2

VEILIG BESTELLEN & BETALEN

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Hoe bestel ik online?

    Online bestellen bij IBANA kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week, ook als u nog geen klant bent. Wilt u een artikel bestellen, dan dient u de volgende stappen te volgen:

    Stap 1: Vul uw winkelmandje

    Wanneer u een artikel heeft gevonden dat u bevalt, kiest u de gewenste kleur en maat. Als u deze heeft geselecteerd voegt u deze toe aan uw persoonlijke winkelmandje. U kunt nu klikken op Add to card. Artikelen in het winkelmandje kunnen nog gewijzigd of verwijderd worden. Bent u tevreden met de inhoud van uw winkelmandje? Dan bent u klaar om te bestellen.

    Stap 2: Bestelling bevestigen

    Nadat u op de knop ‘winkelwagen’ heeft gedrukt komt u in het scherm met een overzicht van uw bestelling. Hier kunt u uw bestelling nog aanpassen of een eventuele kortingscode toevoegen. Kloppen alle gegevens? Dan kunt u doorgaan.

    Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen zodat wij weten waar wij de bestelling kunnen bezorgen. Heeft u al een account? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord.

    Stap 3: Betaling

    U komt nu op de betalingspagina terecht. Hier kunt u uw gegevens invullen. Indien het factuur adres wijzigt van het lever adres kunt u het vakje ‘’mijn factuur adres is hetzelfde als het lever adres’ uit vinken. U kunt vervolgens onder het factuur adres, het lever adres invullen. In de volgende kolom is automatisch de gratis bezorg methode binnen Nederland geselecteerd.

    Er zijn verschillende betaal methodes. U kunt de betaalmethode van uw keuze selecteren. U kunt comments achterlaten indien u dit nodig acht. In de rechterkolom ziet u nogmaals de inhoud van uw winkelwagen. Voldoet deze nog steeds aan uw wensen en gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden? Dan kunt u uw order bevestigen. U kunt op ‘bestel nu’ klikken om over te gaan tot de betaling van uw orders met de door u gewenste betaalmethode.

    Als de betaling is gelukt ontvangt u direct een bevestiging per e-mail. Zodra uw betaling bij ons is geregistreerd streven wij er naar uw artikel(en) binnen 4 werkdagen bij u te bezorgen. En hopen wij dat u erg veel plezier heeft van het artikel.

    Let op: om bij IBANA.nl te bestellen, moet u 16 jaar of ouder zijn.

  • Hoe kan ik mijn juiste maat vinden?

    Twijfel je over de juiste maat? Schakel de hulp in van onze maattabel. Deze is onderaan de pagina te vinden onder het kopje ‘klantenservice’. Wij zullen jou hierin advies geven over welke maat het beste bij jou past.

  • Waar vind ik de productinformatie?

    Alle informatie over het product is te vinden in de producttekst en onder het artikel. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een compleet beeld van het product.

  • Mijn kortingscode doet het niet. Wat moet ik doen?

    Als uw kortingscode niet werkt, controleer dan de volgende punten:

    • Is de kortingscode nog steeds geldig?
    • Is de kortingscode die ik gebruik geldig op de artikelen in jullie winkelwagen?
    • Is de kortingscode grammaticaal correct?
    • Heeft u de kortingscode op de juiste plaats ingevoerd?

    Als je alles hebt gecontroleerd en het werkt nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@ibana.nl of bel ons op +31 (0)20 240 42 28

  • Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

    Zodra jouw bestelling geplaats is, is het niet meer mogelijk om jouw adresgegevens aan te passen.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt voor de betaling van uw bestelling gebruik maken van de hieronder genoemde manieren van betalen. Per betalingswijze is vermeld welke kosten daarvoor in rekening worden gebracht:

      • Nederland:

     

    • iDeal
    • Klarna
    • Mastercard
    • Creditcard
    • Visa
    • American Express

     

      • België:

     

    • Sofort Überweisung
    • Klarna
    • Mastercard
    • Creditcard
    • Visa
    • American Express

     

      • Duitsland:

     

    • SEPA direct debit
    • Giropay
    • Sofort Überweisung
    • Klarna
    • Mastercard
    • Creditcard
    • Visa
    • American Express

     

      • Frankrijk:

     

    • Cartes Bancaires
    • Klarna
    • Mastercard
    • Visa
    • American Express

     

        • Andere Europese landen:

       

      • Mastercard
      • Creditcard
      • Visa
      • American Express

     

    Alle betalingen bij Ibana.nl worden afgehandeld door Mollie, dit is een online payment provider die garandeert dat een transactie veilig en correct wordt verwerkt. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld. Bank en creditcard gegevens worden niet door Ibana behandeld maar alleen in de beveiligde omgeving van Mollie.

  • Kan ik ook bestellen en achteraf betalen?

    Ja, dat is mogelijk. U kunt deze optie kiezen in het betaalproces. Door voor de betaaloptie Klarna te kiezen, zal u een factuur ontvangen welke u nadat u het artikel heeft ontvangen kunt betalen.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

    Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.