kleine banner 5-11 3

MIJN GEGEVENS

  • Waar vind ik mijn garantiebewijs?

    Het retour label welke aan de jas is bevestigd is uw garantiebewijs en dient bij het retourneren van het artikel intact te zijn. Wij adviseren u om de bijgeleverde factuur ook goed te bewaren.

  • Hoe lang is de garantie geldig?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een jaar garantie. Deze garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • Zijn mijn gegevens veilig?

    Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen (zoals beveiliging met wachtwoorden) om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. Voor meer informatie over de veiligheid van uw gegevens, ga naar onze privacy policy.

  • Waarvoor gebruikt IBANA mijn e-mailadres?

    IBANA gebruikt uw naam, afleveradres en betalingsgegevens om uw bestelling te verwerken en om u op de hoogte te houden van uw bestelstatus. We maken het winkelen bij IBANA graag zo leuk en gemakkelijk mogelijk. Met uw toestemming registreren wij uw persoonsgegevens en bestel- en diensteninformatie. Zo kunnen wij onze website voor u personaliseren.

    We zullen uw e-mailadres gebruiken om u te informeren over nieuwe functies op onze website en over speciale aanbiedingen en kortingen. Als u deze e-mails niet langer wenst te ontvangen, kunt u zich afmelden onderaan onze e-mails.

    Wanneer u uw bestelling bij IBANA plaatst, worden uw persoonlijke gegevens door ons geregistreerd. U moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, zodat u bij een volgende bestelling uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, afleveradres en betalingsgegevens niet hoeft in te voeren. Door het aanmaken van een account geef je ons toestemming om je persoonsgegevens te gebruiken voor bovengenoemde doeleinden.

    U kunt ons een schriftelijk verzoek sturen om al uw persoonlijke gegevens uit ons systeem te verwijderen. We kunnen een dergelijk verzoek alleen honoreren zolang we deze informatie niet nodig hebben voor leveringen.

  • Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice van IBANA?

    Via de contactpagina van deze site kunt u snel uw vraag bij IBANA neerleggen. IBANA zet zich ervoor in om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. U kunt ook zelf een e-mail sturen naar webshop@ibana.nl om zo uw vraag bij ons neer te leggen.